loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
رضا بازدید : 1957 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (1)

 

 

دانلود آهنگ چه خوبه عاشقی رامین بیباک + متن آهنگ در ادامه مطلب

 


 




چه خوبه عاشقی اما فقط با تو **
ببینم هر شب رویای چشماتو **
چه احساس قشنگی من به تو دارم
چه قدر خوبه که میدونی دوستت دارم **

چه خوبه اینکه حالم رو تو میدونی **
همه حرفامو از چشام تو میخونی **
تو دلواپسیام هستی کنار من **
میدونم قدر این عشقو تو میدونی **

چقدر خوبه که تو آرومی **
چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی **
تو دنیامی ** نفسهامی **
چقدر خوبه که هر لحظه تو رویامی **

چقدر خوبه که تو آرومی **
چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی **
تو دنیامی ** نفسهامی **
چقدر خوبه که هر لحظه تو رویامی **

چه خوبه اینکه باز هستی کنار من **
توی تنهاییام میایی سراغ من **
برای قلب غمگینم تو رویایی **
نباشی میمیرم تو اوج تنهایی **


چه خوبه اینکه حالم رو تو میدونی**
همه حرفامو از چشام تو میخونی **
تو دلواپسیام هستی کنار من **
میدونم قدر این عشقو تو میدونی **

چقدر خوبه که تو آرومی **
چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی **
تو دنیامی ** نفسهامی **
چقدر خوبه که هر لحظه تو رویامی **

چقدر خوبه … که دوسِت دارم … نباشی دیگه دنیا بی تو دلگیره …
چشام هر شب توی خوابند … سراغ چشمای نازتو میگیرند …

چقدر خوبه که تو آرومی **
چقدر خوبه همش تو جلو چشمامی **
تو دنیامی ** نفسهامی **
چقدر خوبه که هر لحظه تو رویامی **

چه خوبه عاشقی اما فقط با تو **
ببینم هر شب رویای چشماتو **
چه احساس قشنگی من به تو دارم **
چه قدر خوبه که میدونی دوستت دارم **


دانلود آهنگ عاشقانه چه خوبه عاشقی رامین بیباک
پسورد فایل فشرده: come4music.blogsky.com

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جیکو در تاریخ 1392/07/09 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

این آهنگ عروسیه منو عشقمه تو فیلممون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1027
  • کل نظرات : 294
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 256
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 5,584
  • بازدید سال : 48,173
  • بازدید کلی : 2,002,251